研究課題番号 | KAKENHI-PROJECT-19K13263 |
---|---|
研究種目 | 若手研究 |
研究分野 | |
研究機関 | 徳島大学 |
代表研究者 | カイザー メイガン・レネー |
研究期間 開始年月日 | 2019/4/1 |
研究期間 終了年度 | 2023 |
研究ステータス | 交付 (2022/4/1) |
配分額(合計) | 2,860,000 (直接経費 :2,200,000、間接経費 :660,000) |
配分額(履歴) |
2021年度:650,000 (直接経費 :500,000、間接経費 :150,000) 2020年度:910,000 (直接経費 :700,000、間接経費 :210,000) 2019年度:1,300,000 (直接経費 :1,000,000、間接経費 :300,000) |
キーワード | syllables visual scaffolding young learners English scaffolded conversation self-expression fluency peer-guided learning flipped classroom hybrid classroom EFL literacy four resources model rhythm English education pattern recognition emerging readers language chunking 外国語活動 Database Picture book 絵本 データベース Phonics フォニックス English Sound System Storybooks Teaching methodology Elementary education |