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持続可能な小売システム構築に関する実証的研究:買い物弱者と地域性の視点から

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研究課題番号 KAKENHI-PROJECT-20K01989
研究種目 基盤研究(C)
研究分野
研究機関 九州大学
愛媛大学
代表研究者 広垣 光紀
研究期間 開始年月日 2020/4/1
研究期間 終了年度 2023
研究ステータス 完了 (2023/4/1)
配分額(合計) 3,900,000 (直接経費 :3,000,000、間接経費 :900,000)
配分額(履歴) 2022年度:910,000 (直接経費 :700,000、間接経費 :210,000)
2021年度:1,560,000 (直接経費 :1,200,000、間接経費 :360,000)
2020年度:1,430,000 (直接経費 :1,100,000、間接経費 :330,000)
キーワード マーケティング
流通
小売
チャネル
アンケート
消費者行動
購買意思決定
買い物弱者

研究成果

[雑誌論文] Consumer response to store-related stimuli in a crisis: evidence from Japan and Croatia

Ivan-Damir Anic;, Ivana Kursan Milakovic;, Mitsunori Hirogaki 2024

[雑誌論文] The impact of legitimacy types on customer loyalty and the moderating role of the perceived COVID-19 threat: cross-country comparison between Japan and Croatia

Ivan-Damir Anic;, Ivana Kursan Milakovic;, Mitsunori Hirogaki 2024

[学会発表] Consumers' responses to store-related stimuli in a crisis: evidence from Japan and Croatia

Ivan-Damir Anic;, Ivana Kursan Milakovic;, Mitsunori Hirogaki 2024

[学会発表] Consumer acceptance of organic wine in Japan: a conjoint approach

Mitsunori Hirogaki 2024

[雑誌論文] Social commerce promotes sharing economy: a case study of Mercari, Japan

Mitsunori Hirogaki 2023

[学会発表] Country Report: Examples from Japan

Mitsunori Hirogaki 2022

[学会発表] Post-Pandemic Store Loyalty Strategies: Lessons from Japan

Mitsunori Hirogaki 2022

[雑誌論文] Innovations in the Service Industry During the COVID-19 Pandemic: The Case of Japan

Mitsunori Hirogaki 2022

[学会発表] How Should Grocery SME Retailers Attract Customers During the COVID-19 Crisis?

Mitsunori Hirogaki 2021

[雑誌論文] Willingness to Pay for Functional Foods in Europe and Asia: An Empirical Study in the UK and Japan

Mitsunori Hirogaki 2021

[雑誌論文] ソーシャルコマースと日本市場

広垣光紀 2020