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便益遅延型サービスの消費における便益享受・顧客満足・顧客参加・目標変容の研究

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研究課題番号 KAKENHI-PROJECT-20H01552
研究種目 基盤研究(B)
研究分野
研究機関 香川大学
代表研究者 藤村 和宏
研究分担者 高室 裕史
研究分担者 磯田 友里子
研究分担者 小林 哲
研究期間 開始年月日 2020/4/1
研究期間 終了年度 2023
研究ステータス 交付 (2023/4/1)
配分額(合計) 17,420,000 (直接経費 :13,400,000、間接経費 :4,020,000)
配分額(履歴) 2023年度:3,510,000 (直接経費 :2,700,000、間接経費 :810,000)
2022年度:5,200,000 (直接経費 :4,000,000、間接経費 :1,200,000)
2021年度:5,070,000 (直接経費 :3,900,000、間接経費 :1,170,000)
2020年度:3,640,000 (直接経費 :2,800,000、間接経費 :840,000)
キーワード 便益遅延性
教育サービス
価値観的便益
目標変容
学習行動
機能的便益
感情的便益
顧客志向
顧客満足
目標の形成・向上
目標の利他化
医療サービス
価値観便益
顧客参加

研究成果

[図書] 便益遅延型サービスのマーケティングの方向性を探る

藤村 和宏 2022

[学会発表] 便益遅延型サービスとしての医療

藤村和宏 2022

[学会発表] An Examination of the Effect of Common Language on the Creation of a Sense of Unity between Organization Members in Management Game

Fumiyo Ozaki and Kazuhiro Fujimura 2021

[学会発表] An Analysis of the Relationship between Goal Change and Skill Improvement in the Consumption of Education Services: A Case Study of the Management Game

Kazuhiro Fujimura 2021

[雑誌論文] An Analysis of the Relationship Between Goal Change and Skill Improvement in the Consumption of Education Services: A Case Study of the Management Game

Kazuhiro Fujimura 2021

[雑誌論文] An Examination of the Effect of Common Language on the Creation of a Sense of Unity Between Organization Members in a Management Game

Fumiyo Ozaki and Kazuhiro Fujimura 2021

[学会発表] 教育サービスのマーケティングに関する考察 ~学習者の目標の達成と向上に観点から~

藤村和宏 2021

[図書] 『「便益遅延性」が顧客満足・顧客参加に及ぼす影響  医療サービスにおける消費とマーケティングのあり方を考える』

藤村和宏 2020

[雑誌論文] Developing a Model on the Effects of Management Games for Human Resource Development: From a Benefit Delay and Acquisition Perspective

Kazuhiro Fujimura and Fumiyo Ozaki 2020

[学会発表] Developing a model on the effects of Management Games for human resource development: From a Benefit Delay and Acquisition Perspective

Kazuhiro Fujimura and Fumiyo Ozaki 2020